Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua lämpöily?

Vierailija
10.06.2012 |

Normaalisti ruumiinlämpöni on vähän päälle 35´C. Nyt on ollut viikon jotain 37´C. Ei muita oireita. Vähän vaan tokkurainen olo.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten oot raskaana.

Vierailija
2/15 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietääkseni ole raskaana. Mitkä on seuraavia oireita keuhkokuumeessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin ovulaatiosta, sittn voi alkaa pohtia monia monia muita syitä

Vierailija
4/15 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oviskaan. Perjantaina pitäis alkaa menkat. Ihmetyttää vaan, kun en keksi mitään syytä. Milloin pitäis huolestua/mennä lääkäriin?

Vierailija
5/15 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöily oli ainut oire.

Vierailija
6/15 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireryhmä, siis ärtynyt paksusuoli, onko vatsa ollut kunnossa? Tosin, tällainen vaiva tulee vähitellen.



Mutta alkavat reumasairaudet aiheuttaa kuumeilua, näin itselläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireryhmä, siis ärtynyt paksusuoli, onko vatsa ollut kunnossa? Tosin, tällainen vaiva tulee vähitellen.



Mutta alkavat reumasairaudet aiheuttaa kuumeilua, näin itselläni.

Vierailija
8/15 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut vatsaoireitakaan. Lisää ehdotuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

putkeen, eikä siinä tule yskää, tai heikkoa oloa, tarkoitan keuhkokuumetta, niin mene lääkärille kertomaan huolesi, hän lähettää sinut labraan, toivottavasti tehdään kattava verikoe jotta saataisiin jotain suuntaa antavaa.



Sitten jos labroissa ei juuri mitään, alkaa ne kunnon tutkimukst, eli mahalaukun tähystyts, paksunsuolen tähystys, koko vatsan ultra, käsittäen myös gyne sairaudet.



Mutta näihin tutkimuksiin ei nyt julkisella puolella helpolla pääse, jos ei mitään kipuja ole missään.



Kaikkein paras olisi kun olisit vaikka viikon sairaalassa ja siellä tehtäis hienosäätöisesti kaikki mahdolliset verinäyteet.



Tässä sulla nyt mietittävää, ja aloita vielä vaikka siitä, onko nyt kova stressi päällä jostain asiasta, ihan näinkin pieni asia voi aiheuttaa pitkään kuumeilua.

Vierailija
10/15 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla pitäis olla mitään suurta stressiäkään..en ainakaan tiedosta. Mulla on aikaisemmin ollut kuumeilua ja alaselkäkipua, joka hoidettiin virtsatietulehduksena antibiooteilla. Myöhemmin todettiin, ettei virtsassa ollutkaan mitään vikaa. Mietin vaan, että onkohan tää samaa kuin viimeksi. Munuaisista tai jostain johtuvaa? Pitääpä käydä ottaan ne verikokeet, jos tää vielä jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lämpöilykausina ollut eri tiloissa kuin muuten? Kosteusvauriot / homeet voi aiheuttaa myös lämpöilyä.

Vierailija
12/15 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona olen ollut. Rivitalossa asutaan, ei pitäis olla kosteutta/hometta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukauden kestävää lämpöilyä, siis 37-37,5. Kummallakin kerralla sain diagnoosiksi keuhkoputkentulehduksen, antibioottikuurilla lämpöilykin lähti. Astman vuoksi yskin muutenkin paljon, joten yskä meni sen piikkiin.



Kerran oli minullakin keuhkokuume. Siinäkään ei lämpö noussut yli 37,5 asteen, mutta muutaman päivän kuluttua olo meni tosi voimattomaksi. Muutaman metrin matka sängyltä vessaan tuntui mahdottoman raskaalta.

Vierailija
14/15 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa ehdottomasti viljelyyn vaikka ensin näyttäisi puhdasta, joskus sieltä paljastuu kasvava bakteeri.



Tämä nyt tietenkin kuuluu laajaan labrakokeeseen, siis myös virtsanäyte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nostaa lievän kuumeen joka kuukausi n. Viikko ennen menkkoja ja laskee menkkojen jälkeen. Ja vaikka ei olisikaan endoa niin menkkoje tulo häiritsee vatsanaluetta ja uskon, että tuo johtuu jostain mahajutusta. Mulle kuume nousee aina n. 37,5- 38,9 välille, yleensä lähempänä 37,5. Jos kuume ei ole laskenut menkkojen jälkeen tai nousee ylim 38 käy lääkärissä. Laitapa googleen hakusanaksi jatkuva kuume niin tiedät, että melkein kaikki oireettomat kuumeilut ovat vaarattomia. Urheilla silloin ei kannata, ainakaan rankasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi