Lue keskustelun säännöt.
Miten saa takamuksesta ja lantiolta läskiä pois?
19.06.2012 |
Aina sama ongelma! Kun alan laihtumaan niin rinnoista kyllä lähtee heti ja yläkropasta muutenkin. Mutta tuo kauhea ongelma ylileveä lantio ja takamus ei kapene ei sitten millään :(
Vasta kun painoa alkaa tippumaan vähintään 10kg niin ehkä hitusen näkyy siellä ongelmakohdissa.
Ylipainoa on siis n. 15kg.
Vaikka laihtuisin sen 15kg, niin silti lantio ja takamus on oikeasti TODELLA isot, niin isot että niistä vieraatkin huomauttelevat :(
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla