Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
No niin nyt alkaa sitten ukitkin jo tappaa
26.06.2012 |
lapsenlapsiaan. Joku tuossa kommenttiketjussa sanoi, että aikuinen näytti vanhalta mieheltä.
Voi helvetti , jos ollut hoidossa ukilla ja tämmöstä menee tekemään.
AIKUISET MENKÄÄ HOITOON LAPSIEN TAPPAMISEN SIJASTA.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288479757803.html
Kommentit (2)
Pienen ihmisen elämä tuhottiin. Voi olla että olisi ollut helpompi kuolla kuin jäädä vaikka ilman jalkoja elämään ja kasvamaan tähän äärettömän julmaan maailmaan...
Mistä sä nyt tuollaista keksit? Mitä siihen tulee että vanhempi henkilö niin tuskin nyt kuitenkaa oma ukki oli vaan isä tai äiti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pienen ihmisen elämä tuhottiin. Voi olla että olisi ollut helpompi kuolla kuin jäädä vaikka ilman jalkoja elämään ja kasvamaan tähän äärettömän julmaan maailmaan...