Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä on säälittävin lauantai? Minä aloitan...

Vierailija
02.09.2023 |

Mulla on naamani edessä uunissa lämmitetty grandiosa, lasissa tiivistemehua, jalassa pierutrikoot ja kaiken kruunaa Aihe vapaa.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä kuulostaa Ap:n ilta. Mä lämmitän saunaa ja selaan av:ta. Saunomisen jälkeen menen nukkumaan eli ennen kymppiä unten mailla.

Vierailija
2/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun ulkomailla palmun alla asuntoautossa. Iltapalaksi pizzaa ja lasissa punaviiniä. Maisema on kaunis ja seura loistava. Vielä viikko ja sitten alkaa ajo takaisin Suomeen ja arkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä istun ulkomailla palmun alla asuntoautossa. Iltapalaksi pizzaa ja lasissa punaviiniä. Maisema on kaunis ja seura loistava. Vielä viikko ja sitten alkaa ajo takaisin Suomeen ja arkeen.

Piti olla säälittävä,

Vierailija
4/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun sohavalla ja katson telkkaa.

Haluaisin kipeästi seksiä, mies ei halua enää. Katsoo toisessa huoneessa omaa ohjelmaa.

Vierailija
5/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakkia suussa ja portteria lasissa. Kävin ostarilla, satoi kaatamalla, tulin bussilla takaisin. On kyllä ollut vähän ankea lauantai, olen miettinyt yksinäisyyttäni ja päättyneitä (päättämiäni) ihmissuhteita. Yksi näistä yritti soittaa, en vastannut.

Silti sisimmässäni olen vapaa. Yksin, mutta vapaa. Ei vaan ole enää aikaa kenenkään passaamiseen. Tänne sitten tuuletan ajatuksiani. Oli säälittävää tai ei, samantekevää. Onko kommunikointi somessa jotenkin säälittävämpää kuin livenä? Ihmiselle, jota et oikeasti kiinnosta.

Vierailija
6/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla edessä punkkulasi. Katoin pöydän kahdelle pihviveitsineen punkkulaseineen. Taustalla soi Vaya Con Dios. Odottelen kun mies paistaa pihvit ja pyöräyttää ihanan pippurisen kastikkeen pihveille ja jasminriisille. Sen jälkeen pari kahvidrinkkiä ja jutustelua menneestä viikosta ja pientä keskustelua tulevasta. Myöhemmin vielä juustotarjotin ja Primea 😍

Vierailija
7/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tunti sitten töistä. Lämmitin lasagnea ja söin. Nyt makaan sohvalla likaisissa vaatteissa, en jaksaisi mennä suihkuun.

Vierailija
8/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just söin iltapalaksi kaurapuuroa ja ihan pian koittaa illan huippuhetki, puoli yhdeksän uutiset.

Vierailija
9/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla edessä punkkulasi. Katoin pöydän kahdelle pihviveitsineen punkkulaseineen. Taustalla soi Vaya Con Dios. Odottelen kun mies paistaa pihvit ja pyöräyttää ihanan pippurisen kastikkeen pihveille ja jasminriisille. Sen jälkeen pari kahvidrinkkiä ja jutustelua menneestä viikosta ja pientä keskustelua tulevasta. Myöhemmin vielä juustotarjotin ja Primea 😍

Et ymmärtänyt aloitustA

Vierailija
10/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeänä kotona. Viikonlopun menot peruuntuivat. Istun sohvalla, juon kahvia. Säälittävää tai ei mutta kun miettii niin oikeastaan ihan rentoa ja mukavaakin jopa. Kohta pyykkikone on valmis. Astianpesukone hurisee.

Vierailija
11/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä teitä tolleroita aina siunaantuu, kun ette lue mitä kysytään ja vastaatte mitä mieleen juolahtaa? Onko sinulla kultakalan muisti? Keskittymishäiriö?

Vierailija
12/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tarkoitus lähteä naapurin kanssa puolukoita poimimaan. Olen uusi täällä, joten en vielä tiedä marjapaikkoja. Siksi naapuri oli lähdössä kaverikseni. Söin aamupalan, ja suunnittelin jo eväiden tekoa. Naapuri soitti, ja kertoi, että vettä sataa, joten eipä lähdetä metsään.

Ehkä huomenna, jos ei sada.

Nyt istun siis tietokoneella, viihdykkeenä AV, ja nälkä kurnii. Ei tee mieli syödä mitään kuitenkaan.

Vierailija
13/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivän juoksin töissä. Liian vähän henkilökuntaa ja vilkas lauantai...🥵 Olen ihan poikki. Koira oli pakko ulkoiluttaa. Nyt sauna lämpiämään ja jalat ylös. Alkoa en käytä, uni rentouttaa parhaiten

Vierailija
14/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä meillä toinen tollero, joka ei ymmärrä mitä kysytään ja laskettelee vaan menemään omiaan.

Vierailija
15/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokarkkeja, sipsejä, siideriä ja huutokauppakeisari taustalla.

Vierailija
16/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan hiljaisuutta, lapset nahistelevat. En jaksa komentaa tai keksiä jotain millä ohjata heidät omiin puuhiin. No, kohta menevät omiin huoneisiin. Makailen sohvalla, puhelin ollut koko päivän kädessä. Ärsyttää oma saamattomuus. Ärsyttää mies. Ärsyttää kaikki.

Vierailija
17/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että lapset nukahtaa ja pääsen kaverille viinilasilliselle. Tämä osuus ei tietty kuulosta kauhean säälittävältä. Se on se koko muu elämä, joka on nykyisin täysveristä p*skaa. Yksi lapsista koko ajan vaikeammin oireileva erityislapsi, kaksi muutakin alkaa jo oireilla ylikuormitusta, en voi tehdä koulutusta vastaavaa työtä koska nuppi prakaa (enkä erityislapsen takia kohta varmaan mitään muutakaan työtä), useampi iso taloudellinen takaisku lähuviikkoina, tähän konkurssiin vielä sitkeä sydänsuru joka ei meinaa millään hellittää.

Vierailija
18/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salmiakkia suussa ja portteria lasissa. K

ävin ostarilla, satoi kaatamalla, tulin bussilla takaisin. On kyllä ollut vähän ankea lauantai, olen miettinyt yksinäisyyttäni ja päättyneitä (päättämiäni) ihmissuhteita. Yksi näistä yritti soittaa, en vastannut.

Silti sisimmässäni olen vapaa. Yksin, mutta vapaa. Ei vaan ole enää aikaa kenenkään passaamiseen. Tänne sitten tuuletan ajatuksiani. Oli säälittävää tai ei, samantekevää. Onko kommunikointi somessa jotenkin säälittävämpää kuin livenä? Ihmiselle, jota et oikeasti kiinnosta.

Ei ole säälittävää.

Kiusallista on livenä puhua jos toista ei kiinnosta mutta teeskentelee.

Vierailija
19/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin tunti sitten töistä. Lämmitin lasagnea ja söin. Nyt makaan sohvalla likaisissa vaatteissa, en jaksaisi mennä suihkuun.

Minullakin on vielä työvaatteet päällä 😬

-se kiireinen työntekijä

Vierailija
20/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan