Missä ajassa ehtii tehdä 20 s. TUTKIELMAN yliopistolle???
Ehdinkö tehdä sen 2 kk aikana??? Samalla pitäisi päivät lukea tentteihin ja käydä jollain luennoilla
Kommentit (15)
Siis miten voit tehdä empiirisen 2 pvässä, tuota en usko! Kyselyjen laatiminen, lähettäminen, vastausten saaminen, koonti...
kuukausi. Nyt toisen tutkinnon kyselyjutuissa on mennyt kyllä pari kuukautta (kyselyjä toki 80). Se on semmonen tilastotieteen syventävä kurssi (psykologia mun nykyinen pääaine).
Mutta uskon sun selviytyvän kuukaudessa, kunhan suunnittelet hyvin.
Tsemiä tutkielman tekoon!
vai onko ihan uusi aihe. Kyllä tuolla aikataululla ennättänet ihan hyvin.
homma on sovittu etukäteen ja tiedät saavasi just silloin tarvitsemasi vastaukset. Varaudu tosin siihen, että jos kysymykset on laadittu niin surkeasti kuin joskus on, voi palaute olla melko murskaavaa, myös vastaajilta.
tee joku muu kuin kyselytutkimus. Epäonnistumisen ja venymisen mahdollisuus on suuri.
Tutkielmalta kuitenkin vaaditaan myös esim. lähdekirjallisuuden käyttöä, jonka haalimiseen menee vähän enemmän aikaa. Yleensä juuri ne parhaimmat lähteet ovat varsin kysyttyjä kirjastoissa, joten lähdekirjallisuuden saatavuus voi vähän pitkittää tutkielman tekemistä. Lisäksi niitä kirjoja pitäisi tietysti ehtiä lukeakin.
minkä arvosanan sait?