Lue keskustelun säännöt.
Ehtivätkö Nokia Oyj:läiset jo mansikanpoimintaan?
14.06.2012 |
Ei tarvitsisi tuoda kallista työvoimaa Puolasta, Ukrainasta ja Romaniasta.
-marjatilallinen
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla