Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla enemmän WT: ylipainoinen äiti juottaa 2-v:lle kokista tuttipullossa.

Vierailija
23.04.2012 |

Sormiruokana oli sitten ranskikset.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään Itiksen mäkkärissä.

Vierailija
2/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söitkö pelkkiä miniporkkanoita vai oliko tarjottimella muutakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja katsoi vaistomaisesti, kun näki pikkulapsen. Se muu, mikä näkyi, näkyi sitten sen lapsen myötä.

Vierailija
4/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormiruokana oli sitten ranskikset.

Hyi helvetti. Itse näin kaupassa perjantaina ylipainoisen perheen, jotka mättivät hihnalle x-tra-pakastepitsoja, limpparia, sikspäkeittäin lonkeroa jne. scheissea ja järkytyin, kun tajusin, että tuollaisia stereotyyppisiä ihmisiä on oikeasti olemassa!

Vierailija
5/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta blondattu tukka oli, ja sellainen oranssihtavanpunaruskea meikkivoide. Läväreitä ei näkynyt.



ap

Vierailija
6/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä leggarit ja tunika. Joku kuppanen henkkamaukka rotsi ja muksulla tietty kirpparireimatecit.

Mutsin annos megamegamega ja vitusti ranskalaisii.

Ja kotiin viedään ilmasii ketsuppei, suolaa, pippurei, ja tietty piltille pillejä.



AV on NIIN ihqu! Ja kokista vaan jo äidinmaidossa!

Hmmm. Sehän olisikin hieno liikeidea Tuttelin kilpailijaksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt ihan saman. Lapsi söi ranskiksia ja taisin antaa samalla nokkamukista limppaa. Mitäs sitten? Ajattelitko, että lapseni jotenkin kuolee siihen? Ajattelitko, että tuo näkemäsi asia tarkoittaa sitä, että lapsi on muutenkin laiminlyöty? Voin kertoa, että tuo limppa-nokkamuki -lapsi on nyt 10-vuotias, menestyy koulussa, hoikka, urheilee ja hampaat ehjät. Pitääkö mainita, että asumme omakotitalossa, reissaamme paljon lapsen kanssa ja työskentelemme miehen kanssa hyvissä ammateissa? Meillä on ydinperhe ja päihteet ei ole ongelma. Minulla ei ole läväreitä tai tatskoja. Painoa 10-15kg liikaa.



Eli ap, kerrohan mitä tuo näkemäsi asia,pieni siivu heidän elämästään, sinulle paljasti!

Vierailija
8/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes siihen saakka että vaihtuu rautahampaisiin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin tällöin normaalipainoiselle lapselle ihan ok, mutta kokista en kyllä juottaisi missään nimessä pienelle lapselle. Kofeiini ei ole todellakaan mikään lasten aine. Miksei voisi ottaa lapselle vaikka sitä tuoremehua mäkissä, tai maitoa?

Vierailija
10/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus kysymykseesi. Voi olla enemmän WT, esim. sinä olet enemmän WT kuin kertomasi nainen.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormiruokaakin vielä. nakrattaa :D

Vierailija
12/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama. Tuttipullosta juovalle lapselle annetaan maitoa tai vettä tuttipullosta. Mehuja ruvetaan antamaan sitten, kun lapsi osaa käyttää jotain muuta juomavälinettä, kuin tuttipulloa. Niin, ja ruoan kanssa (olkoonkin että nyt olivat Mäkissä syömässä) ei juoda mehua. Mäkistäkin saa maitoa. Säästyisitte kaikki limunjuojat muutamalta sadalta kalorilta, jos ottaisitte sen hampurilaisaterian kanssa maidon ettekä limua.



Äidit, aikuiset naiset, käyttäkää järkeänne ja ajatelkaa sen lapsen parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama. Tuttipullosta juovalle lapselle annetaan maitoa tai vettä tuttipullosta. Mehuja ruvetaan antamaan sitten, kun lapsi osaa käyttää jotain muuta juomavälinettä, kuin tuttipulloa. Niin, ja ruoan kanssa (olkoonkin että nyt olivat Mäkissä syömässä) ei juoda mehua. Mäkistäkin saa maitoa. Säästyisitte kaikki limunjuojat muutamalta sadalta kalorilta, jos ottaisitte sen hampurilaisaterian kanssa maidon ettekä limua.

Äidit, aikuiset naiset, käyttäkää järkeänne ja ajatelkaa sen lapsen parasta.

minäpä se säästyn muutaman sadan kalorin lisäksi muutamalta kymmeneltä kalorilta, koska vaihdan maidon laittilimuun! mäkkärissä syöminen siis suorastaan laihduttaa. taidanpa mennä vetämään tuplajuuston ekstrapirtelöllä quarter pounderilla vuorattuun mahalaukkuuni! njam njam njam, get in my belly, bitch!!

Vierailija
14/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä nykyään, mutta näin 15-v sitten.

Kun lapsi oli vuoden ja piti siirtyä lehmänmaitoon, oksensi aina.



Asiaa tutkittiin ja useamman lääkärin mielipide oli, että yli vuosikkaalle ei enää kalliita erikoismaitoja, vaan pelkkä kalkkilisä nesteeseen.



Ja neste oli oltava mehua, oli sotku sen verran pahaa!

Joten jopa 15-v sitten sai joku lapsi ranskiksia mäkkärillä, mehulla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juo ja juota lapsillesikin laittilimua. Ihana lapsuus!! Ihana elämä sinulla!!

Vierailija
16/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka pitää n. 5-vuotiasta muksua rattaissa (jalat laahaavat maata..) ja juottaa tälle cola-juomia bussissa. Joka kerta jään tuijottamaan yhdistelmää, jotenkin tuntuu niin omituiselta.

Vierailija
17/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuijia, kun ei heti tajuttu, että kokista tai tummaa mehua tuttipullosta juova lapsi on tietysti allerginen!!!!! Näin on varmaan 99 % kaikista, jotka eivät juo esim.maitoa. Hampurilaisia syövät ovat suurimmalla tod.näk. allergisia kaikelle muulle ja juuri siksi, oman terveytensä takia ovat hampurilaisaterialla juomassa laittilimua päälle. Melkein pahoittelisin omaa typeryyttäni, kun en ole ajatellu asiaa ikinä tältä kantilta. Toisaalta, näinhän ei oikeesti ole, kuten tiedämme.

Vierailija
18/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuijia, kun ei heti tajuttu, että kokista tai tummaa mehua tuttipullosta juova lapsi on tietysti allerginen!!!!! Näin on varmaan 99 % kaikista, jotka eivät juo esim.maitoa. Hampurilaisia syövät ovat suurimmalla tod.näk. allergisia kaikelle muulle ja juuri siksi, oman terveytensä takia ovat hampurilaisaterialla juomassa laittilimua päälle. Melkein pahoittelisin omaa typeryyttäni, kun en ole ajatellu asiaa ikinä tältä kantilta. Toisaalta, näinhän ei oikeesti ole, kuten tiedämme.

voi pimeys sun kanssa. kaikkien hissit ei mee vintille asti.

Vierailija
19/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäpä se säästyn muutaman sadan kalorin lisäksi muutamalta kymmeneltä kalorilta, koska vaihdan maidon laittilimuun! mäkkärissä syöminen siis suorastaan laihduttaa. taidanpa mennä vetämään tuplajuuston ekstrapirtelöllä quarter pounderilla vuorattuun mahalaukkuuni! njam njam njam, get in my belly, bitch!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme