Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissat vailla uutta kotia

Vierailija
24.06.2012 |

Puhjenneen allergian ja muuton takia. Hyvä koti täytyisi löytää. Molemmat sirutettuja ja leikattuja. Tykkäävät lapsista.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä ne löytävät kodin ennen pitkää. Ota yhteyttä heti huomenna.

Vierailija
2/23 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kissoillasi tapana virtsata muualle kuin hiekkalaatikkoon? Useimpien "allergioiden" takana kun on yleensä puutteellinen sisäsiisteys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualle kuin hiekkalaatikkoon. Siitä ei tässä ole kyse. Vaan iho- ja silmäoireista ja nenän koko aikaisesta tukkoisuudesta.



Ap

Vierailija
4/23 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä ei kannata viedä terveitä nuoria kissoja lopetettavaksi.

Vierailija
5/23 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsuojeluyhdistykset eivät voi ottaa vastaan pitovaikeuksien tai allergian takia poisannettavia eläimiä.



Suositeltava tapa löytää uusi, turvallinen koti lemmikille on välittää tietoa ystävien, tuttavien ja työtovereiden kautta. Muita keinoja ovat lehti-ilmoitukset sekä valtakunnallisissa että paikallisissa lehdissä ja netti-ilmoitukset

Vierailija
6/23 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi eläinsuojeluyhdistyksistä ei edes luovuteta kissoja koteihin, joissa ollaan joko vain sisäkissana tai ulkoillaan valjaissa tai ulkotarhassa.



Meillä kissat haluavat seurustella perheen kanssa, leikkiä, olla hellittävänä ja syleissä. Miksi kummassa niiden pitäisi tottua julmaan ulkoelämään?



Ymmärrän ulkokissat maalla "työeläiminä" pitämässä hiiret ja rotat kurissa. Muuten kissa on lemmikkieläin, joka ei kuulu Suomen luontoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luovuteta kissoja ollenkaan ulkokissoiksi kuin poikkeustapauksissa.

Esimerkiksi eläinsuojeluyhdistyksistä ei edes luovuteta kissoja koteihin, joissa ollaan joko vain sisäkissana tai ulkoillaan valjaissa tai ulkotarhassa.

Meillä kissat haluavat seurustella perheen kanssa, leikkiä, olla hellittävänä ja syleissä. Miksi kummassa niiden pitäisi tottua julmaan ulkoelämään?

Ymmärrän ulkokissat maalla "työeläiminä" pitämässä hiiret ja rotat kurissa. Muuten kissa on lemmikkieläin, joka ei kuulu Suomen luontoon.

Vierailija
8/23 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualle kuin hiekkalaatikkoon. Siitä ei tässä ole kyse. Vaan iho- ja silmäoireista ja nenän koko aikaisesta tukkoisuudesta.

Ap

Onko allergia todettu testein? Ja miten tuo avauksessa mainitsemasi muutto tähän liittyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kissoista nopeasti eroon allergian varjolla? Saatat harmitella myöhemmin jos/kun suhteenne meneekin poikki.

Vierailija
10/23 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut sama jo vuosia ja naimisissakin ollaan. Mies pitää kissoista samoin me muut. Tilanne on vaan allergian takia nyt vaikea. Ilman sitä ei kyllä kissoista luovuttaisi.



Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tahtoisi kissojen joutuvan muuttamaan kahta kertaa kun niiden nyt joka tapauksessa on pakko muuttaa uuteen kotiin. Kissalle muutto on stressi kuitenkin niin en tahtoisi sitä stressiä kahta kertaa.



Ap

Vierailija
12/23 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim rotukissoja joita ei voi maatilalla vapaana pitää?



Tai voi kai rotukissojakin mutta, no kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim rotukissoja joita ei voi maatilalla vapaana pitää?

Tai voi kai rotukissojakin mutta, no kuitenkin.

Vierailija
14/23 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan maatiaiskissoja ovat.



Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vaan että vanhemmillani olisi iso maatilatila jonne kissoja sopisi enemmänkin mutta tosiaan ihan maatiaisia.

Vierailija
16/23 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkokissoiksi niistä ei siis ole. Ovat tosi seurallisia ja leikkisiä. Musta ja creme.



Ap

Vierailija
17/23 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valjaissa olleet kissatkin voi vielä tottua ulkokissoiksi. Meillä täysin sisäkissoina 11v olleet muuttuisvat muuton myötä loistaviksi hiirikissoiksi :)

Vierailija
18/23 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/23 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikki tuntuu haluavan vaan pennun. Alamme olemaan epätoivoisia. Lopettaakkaan emme näitä terveitä kissoja halua.:(

Vierailija
20/23 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottuisivatkohan kilttiin, leikattuun ja leikkisään naaraskissaan? Meidän typykälle ollaan kaveria jateltu, eikä ole pakko olla pentu. Miehen kans tosin tarttis neuvotella kahdesta kissasta, yhtä lisää kun ollaan ajateltu. Meillä myös 7v tytär.

Sisäsiisteys ehdoton vaatimus! Onko rokotukset kunnossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme