Lue keskustelun säännöt.
Oon menossa kohdunpoistoo sekä kasvaimen poistoon rinnasta.
05.06.2012 |
Tää rinnan kasvain on hyvänlaatuinen, mutta silti kuulemma ne nykyään aina poistetaan. Toimenpide tehdään nukutuksessa. Kohtu poistetaan tähystyksessa ja nyt tuli mieleen, että voiskohan noi poistaa samalla kertaa kaikki? Ei tarvis useampaan kertaan nukuttaa...eri alojen kirurgithan noi toimenpiteet tekee, joten meneeköhän liian monimutkaiseksi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
onko mahdollista. Käteväähän se olisi että menisi samalla anestesialla, eikä hyvänlaatuisen kasvaimen poisto todennäköisesti ole niin isokaan operaatio että se estäisi samanaikaisen poiston. Mutta tosiaan jos eri lääkärit eri osastoilta niin se voi asettaa käytännön rajoituksensa.