Syksyllä saan hammasproteesit
Menee vähän pitkälle, kun ajat on täynnä ja on tekijät lomalla.
Kommentit (18)
Ok, mutta sitten on hyvät hampaat kun totut niihin.
Vierailija kirjoitti:
Ok, mutta sitten on hyvät hampaat kun totut niihin.
Joo, totuttelua se tietenkin vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Voi sua nais parkaa!
Miten niin?
Onneksi olkoon :)
Rakas ystäväni nukkui pois pari vuotta sitten alkuvuodesta ja saman vuoden kesällä oli tarkoitus saada uudet hampaat. Oli niin innoissaan. Niin sääli ettei koskaan päässyt iloitsemaan uusista hampaista.
Kaupassa käynti on ollut vähän kuumaa maskin kanssa. Mutta aika hyvin olen laihtunut ja laihdun tietenkin vielä lisää. Kesälomareissun voi tehdä mökkiin, jossa on mikro. Eli sekään ei ole ongelma kun ei mihinkään hotelliin mene.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa käynti on ollut vähän kuumaa maskin kanssa. Mutta aika hyvin olen laihtunut ja laihdun tietenkin vielä lisää. Kesälomareissun voi tehdä mökkiin, jossa on mikro. Eli sekään ei ole ongelma kun ei mihinkään hotelliin mene.
Täh? 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? 😳
Mitä täh? ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä on mun elämääni ja tulevaisuuden suunnitelmia.ap
Jäi mietityttämään että miksi olisin naisparka?
Hmmm... Mua ei ihmetytä yhtään, kun olen kymmenen vuotta seurannut sun valittamistasi. Ei ole kyllä jäänyt kivikään kääntämättä sun kurjasta elämästäsi. :D
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... Mua ei ihmetytä yhtään, kun olen kymmenen vuotta seurannut sun valittamistasi. Ei ole kyllä jäänyt kivikään kääntämättä sun kurjasta elämästäsi. :D
Ihan normaalia elämää, kun on työelämästä syrjäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua nais parkaa!
Miten niin?
Hyvä ottaa suihin kun heittää tekarit veks.
Ilkeän miehen kynnysmattona eläminen ei kaikille ole ollenkaan "normaalia elämää".
Vierailija kirjoitti:
Ilkeän miehen kynnysmattona eläminen ei kaikille ole ollenkaan "normaalia elämää".
Eikä myöskään joka ikisen pierun, yskäisyn ja kaiken elämässä tapahtuvan (ja tapahtumattoman) raportointi vauva-palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän aina ilkeä ole ja tietysti kun en ole saanut ammattia enkä työtä, niin se on rajoittanut elämääni. Ei mun elämääni voi verrata terveen ihmisen elämään.
En sitten tiedä, miten mun pitäisi elää.
Että vähän kestää.