Lue keskustelun säännöt.
Millaiset vanhemmat antavat lapsen nimeksi
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Priscilla Jarintytär taas on mauton tekele. Veikkaisin, että aika moni tässä maailmassa on antanut lapselleen nimeksi Isabella Victoria....
kovasti ollaan saatu positiivista palautetta---
suomessa on sen nimisiä 2 kpl.
Minusta isabella victoria on normaali ihmisen nimi.
Ihan tavallinen nimi minusta