Lue keskustelun säännöt.
Pitäkää lapsistanne hyvää huolta!
04.03.2007 |
Ja tehkää tälle maailmalle jotain. Itken, ja sanon, so long.
Kommentit (4)
Harmi ettei ollut ketään joka olisi voinut auttaa. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä kaipaat? Mene nukkumaan, aamulla parempi mieli!
voi olla että aamulla on parempi olo, mulla viä paha angiinakin, ei pysty puhumaan edes. Onneks ei kukaan soita. Hyvää yötä.
HUOH! hei et ole ainoa joka on eronnut. HUOH OIKEESTI.