Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään kokemusta kotimyynti-tuotteiden takuupalautuksista?

Vierailija
12.06.2012 |

Tilanne on se, että mulla on erään T:llä alkavan astia/roinamerkin tuote hajonnut(jo 2 kuukautta sitten). Laitoin myyjälle viestiä ja hän vastasi 9.4 lähetettyyn s-postiin tänään!!!



No joka tapauksessa olisin halunnut tietää, että kuuluuko firman maksaa postikulut, kun tuote on rikkoutunut?



Tukku eikä myyjä eivät asu mitenkään matkan varrella ja mun mielestä ei kyllä ole mun asia hoitaa rikkinäistä tuotetta takaisin omalla kustannuksella

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisköhän pirauttaa kuluttaja-asiamiehelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme