Lue keskustelun säännöt.
Mihin olen hukannut Sampon uuden avainnumerokortin.. Piru vie, kun laitoin sen muka hyvaan paikkaan ja nyt tarvitsen enka loyda mistaan...
18.02.2007 |
Tyhmyydestä kai sakotetaan... kauankohan kestää saada uusi..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla