Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapseni ei yhtäkkiä halua enää hoitoon :(

Vierailija
21.04.2008 |

3,5-vuotiaani on ollut samalla hoitajalla jo 1½ vuotta. Kaikki mennyt hyvin tähän asti. Nyt on tullut itkuisia aamuja ja tytön saa melkeinpä väkisin raahata hoitoon. Todella rasittavaa... Odotan vielä toista lasta ja olen hyvin väsynyt. Nämä aamut rupeavat jo olemaan painajaisia :( Mitään ihmeempiä muutoksia ei ole tapahtunut hoitopaikassa eikä kotonakaan. Sanokaa mulle, että tää on vain ohimenevä ilmiö..... Hoitopaikassa lapset ovat iältään 2-5v. oma tyttöni on siis toiseksi vanhin. Tähän asti leikkinyt hyvin 5v. tytön kanssa. Mikä vois olla? Hoitajakaan ei keksi mitään järjellistä syytä miksi tyttö temppuilee hoitoon lähdön kanssa. Auttakee....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitopaikassa on kuulemma " tyhmää" . Olen yrittänyt kysellä että millä tavalla, mutta ei osaa vastata. Mitään riitoja ei ole lasten kesken pahemmin ollut. Tänä iltana aloitti jo itkut " en halua mennä hoitoon" .... Mahtaa olla mukava huominen aamu, huoh!

Vierailija
2/6 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä vaistoaa jotain muutosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä vaan kysyä että mikä harmittaa ja huomioi erityisesti kun olette yhdessä.

Vierailija
4/6 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esikoisesi pelkää, että hylkäät hänet kun viet hoitoon ja tuleva vauva saa äidin kaiken huomion? Miten suhtautuu muuten tulevaan pikkusisarukseen, oletteko jutelleet asiasta?

Vierailija
5/6 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt menossa rv15 eikä mahaa näy. Kerrotaan vasta myöhemmin. Olen kyllä tooooodella väsynyt enkä jaksaisi enää kauheasti puuhastella hoitopäivän/töiden jälkeen. Ehkä sillä olis osuutta asiaan.... En tiedä. Mutta tämä on todella huono tilanne. Hoitaja on ihan mukava, vanhempi pph ja lapsi on siis tähän asti viihtynyt hyvin.

Vierailija
6/6 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan siihen joku syy. Jos kysyt vaikka että mitä pitäisi tapahtua, että hoitoon olisi mukavampi mennä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä