Lue keskustelun säännöt.
GSM Suomi vaikeuksissa
31.03.2009 |
Onneksi en hankkinut tän liittymää, nyt niillä on rahat loppu ja miettivät, että miten matkapuhelinliikennettä voidaan jatkossa markkinoida. oiskohan jo konkakypsä+
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20…
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla