Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helena Lindgren laulaa, kertokaa mielipiteenne

Vierailija
06.03.2009 |

Helena Lindgrenia on paljon kyllä nähty, mutta harva on varmaankaan kuullut hänen laulavan nuottiakaan. No tässä olisi nyt sitä laulantaa, kertokaa, mitä tykkäätte :)



Ranskalaiset korot

http://plaza.fi/kaista/kaista-tv/helena-lindgren-keikalla-helsingissa



My Heart Belongs to Daddy

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintyy pääasiassa silloin tällöin firmojen tilaisuuksissa ja joskus joitain ravintolakeikkoja. Ei ole omia konserttisaliesiintymisiä, ei mitään isompaa.

Vierailija
2/4 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Sika, Lindgrenin esittämänä. Siinä on jotain niin kauheaa, mitä ei voi laulamiseksi edes kutsua...iiik!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jees, en nyt hirveesti diggaa, mut ainakin parempi kun joku Ari Koivunen tai Antti Tuisku.

Vierailija
4/4 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Sika, Lindgrenin esittämänä. Siinä on jotain niin kauheaa, mitä ei voi laulamiseksi edes kutsua...iiik!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi