Lue keskustelun säännöt.
En syö neljäsosaakaan tuosta rasvasta ja sokerista mitä tuo Essi,
21.04.2008 |
mutta painan kuitenkin 130 kg =o( Miten se voi olla noinkin hoikka!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tais keksiä ison osan syömisistään kuvauksia varten koska ei todellakaan ollut mikään tajuton läski ja sillä syömisellä painais taatusti yli 100kg jos pitempäänkin söis niin.