Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kotiäiti voisi tienata edes hieman rahaa? OV

Vierailija
21.04.2008 |

Olen kotona lapsen kanssa, joka täytti viime kuussa 3v, eli kotihoidontuki päättyi. Työttömäksi ilmoittauduin, mutta mitään en saa, ei työtä/rahaa.

Miehen palkoilla elellään. Sekään ei ole ongelma, mutta olisi kiva itsekkin tuoda edes hieman rahaa kotiin, kuitenkin olemalla kotona edelleen lapseni kanssa.

Meillä mies on pitkiä aikoja poissa kotoa työnsä takia ja siksikin haluaisin lapsemme vielä olevan kotona, eikä 4-16 päiväkodissa. Saisi edes äitiä nähdä useammin kuin iltaisin viikolla.

Olisiko mitään vinkkejä miten saada hieman " taskurahaa" ? =)

Kiitos!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ota vain yksi 3-vuotias lapsi. Valitse sellainen joka sopii omallesi kaveriksi.

Saat rahaa ja päiväso sujuvat paljon helpommin kun lapset leikkivät keskenään eikä sinun tarvi koko ajan viihdyttää.



Nimim. näin toimin että sain olla rauhassa esikoiselta ja hoitaa vauvaani. Ja aikaa jäi ihan riittävästi puuhailuun niitten isompienkin kanssa.

Vierailija
2/10 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy Tupper tms. myyjäksi.

Ala tehdä töitä kotoa käsin, sen mukaan mitä osaat. Eli esim. tietokone juttuja, käännöksiä, tms.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaisi kivalta! =)

Miten homma etenisi, jos siihen ryhtyisin?

Vierailija:


ja ota vain yksi 3-vuotias lapsi. Valitse sellainen joka sopii omallesi kaveriksi.

Saat rahaa ja päiväso sujuvat paljon helpommin kun lapset leikkivät keskenään eikä sinun tarvi koko ajan viihdyttää.

Nimim. näin toimin että sain olla rauhassa esikoiselta ja hoitaa vauvaani. Ja aikaa jäi ihan riittävästi puuhailuun niitten isompienkin kanssa.

Vierailija
4/10 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vastaa ja kerro tarkemmin!

Vierailija
5/10 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin soittamalla kaupungin päivähoitoyksikköön.



Sieltä tulivat katsastamaan kodin ja kyselemään. Täyteltiin paperit ja siinäpä se oli.

Minulla on vain yksi hoitolapsi, ja rahaakin saan vain 550/kk, mutta se on tyhjää parempi. Suosittelen! =)

Vierailija
6/10 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja olen YKSITYINEN pph, eli saan itse valita hoitolapseni, kaupunki ei niitä minulle osoita, joten saan senikäisen lapsen, kuin haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen koti pitää olla? Siis esim pinta-alaltaan? Saako asua kerrostalossa? (tyhmä kysymys ehkä...)

Saat siis 500e/kk hoitomaksua vanhemmilta? Kuinka paljon sinulle jää käteen, jos vähennät hoidettavaan lapseen menevät rahat tuosta, ja tuosta rahasta maksat kaikki viralliset vähennykset? Sori oon ihan pihalla varmaan, mutta väännä vaikka rautalangasta =)

Vierailija
8/10 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan lisätietoa tuosta yksitysestä perhepäivähoitajasta

Vierailija
10/10 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa yli tonnin kuussa trokaribisneksellä. Osta halvalla kirppikseltä, silitä ja myy kalliimmalla. Toimii aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän