Lue keskustelun säännöt.
Oletteko te tutustuneet keneenkaan taalla av:lta, jopa ystavystyneet?
Kommentit (3)
aika monenkin kanssa, joihin pidän vieläkin yhteyttä ja tapaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täältä löytyivät ja siirtyivät monet mammat toisenlaisiin järjestelmiin. Esikoisen, 8 v sitten syntynyt ryhmä pyörii yhä ja pari tapaamistakin on ollut.
en ole