Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne "vanhat" CD:t

Vierailija
06.03.2009 |

Tee vaikka joulukoristeita pujottamalla ne sukkahousuihjin ja sit kuuseen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inventoin meidän levyvarastoja ja nyt olisi nippu hyväkuntoisia CD-levyjä vailla sijoitusta. Mitä niille voi tehdä? Ottaako esim. jotkut divarit?

Vierailija
2/3 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko vielä osoitteesi niin voin sitten lähettää Sinulle ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aiiina halunnu sellaisia, mut kun ei ole ylimääräisiä levyjä!

;)



Vie vaan divariin, ottaa ne vastaan aikakin tunnetuimpia levyjä. Ja tietty huutonettiin voi laittaa myyntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi