Lue keskustelun säännöt.
Minne "vanhat" CD:t
06.03.2009 |
Tee vaikka joulukoristeita pujottamalla ne sukkahousuihjin ja sit kuuseen!
Kommentit (3)
Laitatko vielä osoitteesi niin voin sitten lähettää Sinulle ; )
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä oon aiiina halunnu sellaisia, mut kun ei ole ylimääräisiä levyjä!
;)
Vie vaan divariin, ottaa ne vastaan aikakin tunnetuimpia levyjä. Ja tietty huutonettiin voi laittaa myyntiin.
Inventoin meidän levyvarastoja ja nyt olisi nippu hyväkuntoisia CD-levyjä vailla sijoitusta. Mitä niille voi tehdä? Ottaako esim. jotkut divarit?