Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä laitoit lapsen hoitoon? Miten sopeutui?

Vierailija
21.04.2008 |

Meillä aloitti hoidon 9,5 kk perhepäivähoitajalla ja parin ekan viikon jälkeen on mennyt hyvin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin meni, eivät ole koskaan itkeneet tai sellaista.

Vierailija
2/6 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sopeutui heti ja oli alussa kun kala vedessä. Muutaman kk päästä aloituksesta tuli kausi että aamuisin jäi itkien sinne, mutta tätä vaihetta kesti vain viikko, pari...Nykyisin antaa halin ja juoksee suoraan leikkeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt 2v ja nauttii edelleen.

Vierailija
4/6 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puolen vuoden hoitouraan mahtuu kolme noin 10 sekunnin itkua aamulla.

Vierailija
5/6 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavasti lähti heti menemään. Olin suorastaan yllättynyt kuinka hyvin sopeutui. Kertaakaan ei ole tämän 9 kk:n aikana itkenyt hoitoon menoa. Käykin siellä vain kolmena päivänä viikossa, koska miehen työ mahdollistaa tällaisen järjestelyn.

Vierailija
6/6 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro tarkemmin. Ei ole tarkoitus syyllistää, kiinnostaa vain, mikä taho noin pienen otti, vai puuttuuko ykkönen edestä?