Minkä ikäisenä laitoit lapsen hoitoon? Miten sopeutui?
Meillä aloitti hoidon 9,5 kk perhepäivähoitajalla ja parin ekan viikon jälkeen on mennyt hyvin.
Kommentit (6)
Lapsi sopeutui heti ja oli alussa kun kala vedessä. Muutaman kk päästä aloituksesta tuli kausi että aamuisin jäi itkien sinne, mutta tätä vaihetta kesti vain viikko, pari...Nykyisin antaa halin ja juoksee suoraan leikkeihin.
Noin puolen vuoden hoitouraan mahtuu kolme noin 10 sekunnin itkua aamulla.
Aivan mahtavasti lähti heti menemään. Olin suorastaan yllättynyt kuinka hyvin sopeutui. Kertaakaan ei ole tämän 9 kk:n aikana itkenyt hoitoon menoa. Käykin siellä vain kolmena päivänä viikossa, koska miehen työ mahdollistaa tällaisen järjestelyn.
kerro tarkemmin. Ei ole tarkoitus syyllistää, kiinnostaa vain, mikä taho noin pienen otti, vai puuttuuko ykkönen edestä?
Ihan hyvin meni, eivät ole koskaan itkeneet tai sellaista.