Loka Laitinen haukkuu äidit, mitäs tästä sanotte:
Kommentit (22)
toi on niin hupaisaa tekstiä, että se vaan naurattaa :D
sori vaan loka, typerä kirjoitus etkä saa mua suuttamaan vaikka sitä toivoitkin.
t. 3 äiti
- ps. miten Piltti ja rintamaito liittyy toisiinsa? Meillä lapset on kyllä saaneet molempia... ja myös pullaa, ja omatekoisia ja...
Kyllä se niitä pilttejä saa sit vanhainkodissa, ku ei oo saanu lapsena.
jota on pidetty niin kukkona tunkiolla, että hänen on mahdotonta ymmärtää muiden ihmisten valintoja. Olen henkkoht tavannut useita tämän tyyppisiä miehiä työkuvioissa ja muutenkin. Valssaavat paikalle kuin luojan lahja ihmiskunnalle ja odottavat muiden kuuntelevan silmät ihmetyksestä ymmyrkäisinä heidän suustaan tulevaa mannaa. Ja sitten, ei tarvita kuin yksi pieni, mutta naseva kommentti, joka osoittaa heidän tietämättömyytensä kaikesta, tällaisen pienen, nuoren ja nätin naisen suusta, niin johan menee kukko hiljaiseksi. :D Ei sillä, että se siitä mitään oppisi, vakuuttelee vaan itselleen hämmennyksestä selvittyään, että se oli varmaan miehen tarpeessa (hänen kaltaisensa miehen tottakai). Ja femakko.
Tsih.
mutta ylipäänsä typeryys aina vähän ärsyttää ja tällainen muita halveksuva typeryys erityisesti. On aina hienoa, jos kolumni provosoi, mutta ei typeryydellä vaan älykkyydellä.
Ap
Loka puhuu asiaa ja sen vierestä... Kyllä te mammat ootte tiukkapiosia. Loka rakastaa naisia... Tiedättekö mikä on kolumni? Siis sehän on Lokan oma ja ihana mielipide... Relax mammat...
Loka puhuu asiaa ja sen vierestä... Kyllä te mammat ootte tiukkapiosia. Loka rakastaa naisia... Tiedättekö mikä on kolumni? Siis sehän on Lokan oma ja ihana mielipide... Relax mammat...
Mehän naurettiin sille. :) Vai onko kaikki Loka Laitisen mielipiteestä eroava sitten tiukkapipoisuutta? Sepä mukavaa miehelle itselleen. ;D
Ihanasti provosoiduit ap, sehän on Lokan tarkoitus, ota tiukkapipo päästä ja kyseinen kolumni huumorilla! Hän ei ole typerä, mutta näillä palstoilla "sivistymättömiä" kyllä riittää... HIh
Musta toi oli ihan harmiton kirjoitus. Vanhemman ukon näkemyksiä, osassa oli aika lailla totuutta mukana. Monilla tavoin elämä oli lapsille 50 vuotta sitten mukavampaa. Monilla tavoin sitten taas ei.
Hän kokee eläneensä hyvän elämän joka ikävaiheessa. Niin koen minäkin, vaikka olen syntynyt v. 80 ja elämänmeno oli silloin perin erilaista.
Miksi te otatte niin vahvasti itseenne nämä mitättömät jutut?
En minä koe, että tässä 'haukutaan äitejä'. Kunhan kirjoittaa kolumnia yhdestä näkökulmasta. Toisille vaan äitiys tuntuu olevan sellainen pyhä lehmä, ettei kukaan saisi ottaa mihinkään kantaa. :)
Tiedättekö mikä on kolumni? Siis sehän on Lokan oma ja ihana mielipide... Relax mammat...
Eihän kukaan ole mitään muuta väittänytkään. Mutta Pappa Laitinen kyllä laskettelee mielipiteitään kuin ne olisivat jumalan sanaa, täyttä totta. Katkera mikä katkera
Eihän tuossa VARSINAISESTI ollut kyse edes äideistä yleisesti, vaan kasvissyöjistä, feministeistä, jne... Itse kai kuulun jokaiseen kategoriaan, mutta haloo... Pitikö tuo muka ap:n mielestä ottaa vakavasti? Ei kai? :D
Tiedättekö mikä on kolumni? Siis sehän on Lokan oma ja ihana mielipide... Relax mammat...
Eihän kukaan ole mitään muuta väittänytkään. Mutta Pappa Laitinen kyllä laskettelee mielipiteitään kuin ne olisivat jumalan sanaa, täyttä totta. Katkera mikä katkera
Hän on tehnyt sen, mikä on kirjoituksen tarkoitus. Yhä edellen käsite kolumni on vissiiin hukassa. Voihan sitä raamattuakin lukea, jos se tuntuu paremmalta... Hih, osui ja uppos Lokan suunnalta ap:lle. Hän ei ole katkera, mutta miten on sun laita?
Tiedättekö mikä on kolumni? Siis sehän on Lokan oma ja ihana mielipide... Relax mammat...
Eihän kukaan ole mitään muuta väittänytkään. Mutta Pappa Laitinen kyllä laskettelee mielipiteitään kuin ne olisivat jumalan sanaa, täyttä totta. Katkera mikä katkera
Hän on tehnyt sen, mikä on kirjoituksen tarkoitus. Yhä edellen käsite kolumni on vissiiin hukassa. Voihan sitä raamattuakin lukea, jos se tuntuu paremmalta... Hih, osui ja uppos Lokan suunnalta ap:lle. Hän ei ole katkera, mutta miten on sun laita?
Aika monta kolumnia kirjoittaneena voin kyllä sanoa, että tiedän mikä on kolumni. Mikä on suhteesi Laitiseen?
miksi jotkut täällä syyttää joitain tiukkapipoisiksi. Kun luin nuo edelliset läpi, niin ei niissä mun mielestä mitään tiukkapipoisuutta ollut. Jos nyt jollain on pipo tiukassa, niin ehkä Laitisella, vaikka en mä jaksais tuontasoiselle kolumnille juuri huomiota antaa. Siis oikeasti, siitähän näkee, ettei mies todella tiedä, mistä puhuu. Mua kolumni ei suututa, ei huvita, ei oikein mitään.
Lukekaa ajatuksella uudelleen. Minusta siinä on meille mammoille avartavaa perspektiiviä.
Ja tiukkapipoiset voi vaikka alkaa keräämään addressia.
Hyvät hyssykät. Suhteeni Laitiseen on täysin platoninen, mutta keitän hänelle joka aamu kahvit, pesen kalsarit, annan "sitä", kun HÄN haluaa ja muutenkin olen jonkin sortin orja.... HIH.. Onpa ihanan hauskaa mammoilla. Ja kolumnillahan on jokin tarkoitus, tiedät ainakin sinä, joka monta niitä olet kirjoittanut... Tää on hauska ketju!
Hyvät hyssykät. Suhteeni Laitiseen on täysin platoninen, mutta keitän hänelle joka aamu kahvit, pesen kalsarit, annan "sitä", kun HÄN haluaa ja muutenkin olen jonkin sortin orja.... HIH.. Onpa ihanan hauskaa mammoilla. Ja kolumnillahan on jokin tarkoitus, tiedät ainakin sinä, joka monta niitä olet kirjoittanut... Tää on hauska ketju!
Olen huomaavinani rivien välistä pientä ärsyyntymistä.
Tosiaan.... Olen TODELLA ärsyyntynyt AV-mamma, HIH ja HEMMETIN ärsyyntynyt. HAA, HAA..
Jännitystä elämään tuo tv:n Ransu? Olisko ne pommitukset ollut sitten parempia pienille. Niinku ihan oikeita kokemuksia? Hassu setä!
terv. yhden lapsen äiti ja kahden äitipuoli, 35v - joka syö lihaa kahdellakin tavalla
vähän vaikea ottaa vakavasti tuota juttua, sisältää niin paljon ristiriitaisuuksia ja silkkaa provosointia (niin kuin tältä tyypiltä olettaa saattaa)