Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jep jep, jos Miss Suomi on nykyään

Vierailija
11.02.2007 |

hiirenpimppileukainen, hevosturpainen nainen, niin koko kisat voisi lopettaa. Ja voisi ne muutenkin ottaa ja lopettaa nykymuodossaan kokonaan, kuten Ruotsissa.

Oli muuten todella huonosti toteutettu lähetys. Kun näitä lehdistön suosikkeja ja varsinaisia voittajia julistettiin, orkesteri soitti yhden pienen pätkän, mutta sitten lähetykseen tuli jopa lähes minuutin hiljaisuus sillä aikaa, kun kukkia jaettiin ja muuta. Orkesterin olisi ehdottomasti pitänyt soittaa hiljaa jotain taustamusiikkia siihen, etenkin kun juontajat eivät osanneet sanoa yhtään mitään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hirteen*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi