Lue keskustelun säännöt.
Synttärikutsuista:
13.03.2009 |
Olis kiva jos kutsuissa mainittaisi onko vanhempien tarkoitus olla paikalla vai ei. Tuttujen kanssa toki helppoa kysyä, mutta mulle ainakin hankalaa kysellä tarhakavereiden äideiltä.
Kommentit (3)
mun mielestä nyrkkisääntö on että jos tarhakavereita kutsutaan, vanhemmat EIVÄT tulee mukaan synttäreille ellei toisin mainita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kyllä siitä kutsussa erikseen mainittaisiin jos haluttaisiin kaikkien vanhemmatkin paikalle. Tuskinpa moni haluaa ventovieraita ihmisia kotiinsa, luulisin... ja vierasmäärät nousee helposti aika mahdottomiin jos vanhemmatkin mukana...
Jos kutsussa lukee "Matti" niin se on Matille, ei Matin äidille... Eiköhän tarhakavereiden synttäreille ole tarkoitus mennä vain lasten.