Lue keskustelun säännöt.
Tekis mieli leipoa jotain herkkua, mutta ei ole kovin paljoa jauhoja jäljellä.
01.03.2009 |
Mitähän hyvää keksis? Munia, sokeria ym. löytyy, mutta jauhoja on max. 2 dl ja voitakaan ei ole.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
4 munaa
1.5 dl sokeria
2 dl vehnäjauhoja
1 tl leivinjauhetta