Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onko kukaan laittanut sädetikkuja lapsen syntymäpäivä kakkuun?
24.03.2009 |
Ostin siis tuommoisen paketin,ja nyt alko epäilyttää, että voiko niitä laittaa kakun päälle? paketissa oli siis kuva jossa tikut oli kakun päällä (piirretty), mutta tekstiiä lukikin etä kinnitettävä tukevaan alustaan joskin tikuille oli sellaiset kakun kynttiläasetit. Onko kellään kokemusta noista?
Kommentit (3)
nää on jotain putkia jotka ostin siis prismasta. Siellä oli kaikkee aiheeseen, siis synttäreihin, liittyvää krääsää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olen saanut ulkomailla jädeannoksessa sädetikkuja! Olivat siis päällä kun tarjoilija kantoi annoksen.
Alue: Aihe vapaa
Turvariski on aika olematon... jos jokin sädetikuista kaatuu, niin saahan sen siitä nostettua.