Lue keskustelun säännöt.
apua, miten saan piennettyä digikuvan
23.03.2009 |
yritän liittää kuvaa huutonettiin mutta kuva liian iso. miten kuvan saa piennettyä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Klikkaa tiedoston kohdalla hiiren oikealla painikkeella, valitse "Open with" ja sitten "Paint" (se varmaan on useimmilla koneilla?)...
Sitten vain valitset Image valikosta "Resize/Skew". Kirjoita haluamasi prosenttiluku kahteen ensimmäiseen laatikkoon, molempiin tietty sama :) Esim 50. Sitten vaan painat ok ja tallennat kuvan uudella nimellä.