Tyhmä kysymys, mutta käykö jollain oviksen aikaan kipeää...
munasarjoihin kun käy vessareissulla? Esim. vaikka vain pissalla? Kun mulla käy. Ajattelin että onkohan se ihan yleistä vai onko mussa jokin vika...
Kommentit (5)
pari päivää sitten vihloi niin mahdottomasti oikealta puolen kai munasarjan kohdalta... Kohtalon ivaa on se että juuri silloin kun ei ole haaveissa toinen lapsi niin tiedän tasan tarkkaan milloin ovuloin.
Särkylääkkeiden voimalla selviän hengissä:Ja tiedän tasan tarkkaan kummalta puolelta irtoaa.Maha turpoaa muodottomaksi.Kaverini,joka on töissä sairaalan ensiavussa,kertoi että sinne tuodaan aika useinkin naisia ovulaatikipujen takia.Ei siksi,että se olisi vaarallista vaan siksi,etteivät naiset tiedä mikä heillä on,kun kipu on ihan sietämätön.Epäileevät jotain vaarallisempaa esim umpisuolta tms.
Helpottaa tietää, että se on normaalia :)
Joskus tuntuu, että alamaha tai oikeastaan ihan munasarja " räjähtää" , käy niin kipeetä! Ja vessareissut ovat silloin yhtä tuskaa!
Vierailija:
Mulla myös alavatsakipua aina oviksen aikana. Välillä aika kivuliastakin.