Lue keskustelun säännöt.
tyttömme sai tänään nimekseen auli ursula aulikki=)
Kommentit (3)
Lotta Charlotta- en ymmärrä minäkään miksi toistaa nimeä- Lottahan on Charlotan hellittelymuoto/lempinimi- eikö löytyisi jotain muuta toiseksi nimeksi?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
suloisen siskontyttöni Iisa Liisa Aliisan ja rämäpäisen veljenpojan Lari Ilarin. Kaverin lapsi puolestaan on Miina Vilhelmiina.
Antero oli " pakko" antaa, suvun nimi ja tero nimen oli päättänyt vanhemmat vuosia aiemmin.