Olen niin ärsyyntynyt mieheeni, että ärsyttää, että häneltä muka pitäisi pyydellä rahaa, ja että jos tahtoisinkin erota (mitä en kyllä oikeasti tahdo, mutta kuitenkin) niin mies vaan jatkaisi lokoisaa oloa, mutta millä ihmeellä minä eläisin? Tahdon itselliseksi ihan vaan ärsytyksestä...
Olen niin ärsyyntynyt mieheeni, että ärsyttää, että häneltä muka pitäisi pyydellä rahaa, ja että jos tahtoisinkin erota (mitä en kyllä oikeasti tahdo, mutta kuitenkin) niin mies vaan jatkaisi lokoisaa oloa, mutta millä ihmeellä minä eläisin? Tahdon itselliseksi ihan vaan ärsytyksestä...