Lue keskustelun säännöt.
Hyvä parturi Järvenpäässä?
31.12.2005 |
Varasin ajan CM-hiustalosta - onko minkälainen? Hinta oli leikkaukselle aika korkea, 38 euroa... Mutta en tiedä, saako tähän hätään sitten muualta aikaa, ensi viikolla pitäisi päästä. Kokemuksia tai muita suosituksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kellokoskella on hyvä ja halpa kampaamo Hiushuone.