Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kp 12, 15, 19 ja 20 (/31) touhuilut
23.12.2005 |
eikös pitäisi ainakin teoriassa olla ihan hyvät mahdollisuudet plussaan? Hohhoi, kaikkea tässä tuleekin mietittyä :).
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta tuloksen näät vasta kun kierto lopussa ja teet testin.. Itse tunnistan oviksen tosi hyvin, touhuiltiin ennen ovista oviksen aikana ja pari päivää sen jälkeen.. mutta ei tärpännyt, eli teoriaan ei kannata luottaa, odotella vain niitä menkkojen myöhästymistä, vaikka vaikeetahan se on :)
eli kuukautiskierron eka vuotopäivä on kp1.
Alue: Aihe vapaa
Sääli vaan että on munatorvet tukossa :(