Lue keskustelun säännöt.
Mitäköhän tulee: paistan Hornet-siipipalat paistinpannulla, en tajunnut ajoissa paistaa ennen kun tungin kinkun uuniin!
23.12.2005 |
Kun ne kerran on grillattuna hyviä, miksei paisettuina? Kauankohan paistelisi?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla