Lue keskustelun säännöt.
kaisaniemen teiniryöstäjien nimet: miksi tällaiset?
30.12.2005 |
Mustaf Abdulkadir Ahmed
Abdiasis Mohamed Abdullahil
ja Ahmed Yusuf Ahmadil
onko mielikuvituksen puute vai mikä on syynä kun samat nimet kierrätetään etu ja sukuniminä koko ajan? kyseessä kaverukset, ei sukulaiset!
osaisko joku selittää?? kai tälle nyt joku syy on...
Kommentit (2)
että omalla esikoisella on sellainen etunimi, että arabialainen se on, mutta löytyy vain kolmelta Suomessa ;)
2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Abdul Aziiz=Abdiasis=Kaikkein Voimakkaimman orja
Abdul Qadir=Abdulkadir=Voimakkaan orja
Abdullah=Allahin orja
Ahmad/Ahmed, taas yksi Profeetan (SAWS) lempinimi
Yusuf= Joosef, eräs profeetta, löytyy myös raamatusta
Usein annetaan näitä uskonnollisesti merkittäviä nimiä. Heille se nimen harvinaisuus ei ole samanlainen valintaperuste kuin av:laisille. :D