Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kinkun huoneenlämpöön ottamisesta... on nyt jääkaapissa sulamassa

Vierailija
22.12.2005 |

huomenna lähdetään joulunviettoon äitini luo ja viedään raaka kinkku siis mukanamme. Olisiko kinkun parasta olla jääkapissa siihen asti että lähdetään matkaan, ja sitten perillä antaa olla huoneenlömmössä...



Autossa nyt lömpötila on mitä on... vai pitäisikö ottaa jo aamulla huoneenlämpöön?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi