Lue keskustelun säännöt.
Onnistuuko tämä? Esikoiseni on uuden tulokkaan
11.01.2006 |
synnyttyä noin kolme vuotta. Esikoinen on nukkunut meidän kanssa samassa huoneessa, omassa sängyssä ja on hyvin herkkäuninen ja öisin heräilee. Tuumattiin josko uusi tulokas laitetaan myös meidän makkariin ja pidetään esikoinenkin meidän makkarissa. Tuleekohan tuosta mitään? Ajatus oli että sitten kummatkin lapsoset jossain vaiheessa siirretään samaan aikaan omaan huoneeseensa nukkumaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla