Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vitsi toi Il Divo on ihana!!!!!

Vierailija
30.12.2005 |

Menee ihan kylmät väreet kun kuuntelee :)))))) Mistäs asioista sulla menee iho kananlihalle? Mulla siis hyvästä musiikista!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuulosti tosi naurettavalta, kun joku aika sitten näin tv:ssä mainoksen. Täyttä kopiointia.

Vierailija
2/6 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Il Divo on se ainoa oikea. Suomalainen kopio on aika järkky. Kamalia suomennoksia näteistä kappaleista! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kyllä Il Divo on se ainoa oikea. Suomalainen kopio on aika järkky. Kamalia suomennoksia näteistä kappaleista! :(

Vierailija
4/6 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä suostuisi ostamaan enkä edes radiosta kuuntelemaan!!!

Vierailija
5/6 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä komeaa miestä laulaa korkeelta ja kovaa...ja komeesti =D

Vierailija
6/6 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä johtuu siitäkin että olen itsekin saanut klassisen lauluopetuksen aikanaan opiskellessani konservatoriossa.

Ja eipä minun tarvitse omaa mielipidettäni sen kummemmin perustella, olen oppilaillenikin sanonut että musiikkimaku on samaa maata kuin esim. lempiväri, siitä ei voi väitellä :)



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä