Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Naiset, hankkikaa koulutus, ammatti ja työpaikka! Siitä saa rahaa ja voi vaikka palkata jonkun muun tekemään kotitöitä...
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että työelämästä sivuun jäämällä ei kerry eläke, eikä ole mitään turvaa jos mies ottaa ja vaihtaa aikanaan siippaa.
Minusta koulutuksen ja ammatin hankkiminen ei mitenkään sodi sitä vastaan, että hoitaa lapsiaan kotona heidän varhaislapsuutensa ajan. Jos naisella on keskimäärin ne 2 lasta, niin töitäkin ehtii paiskia vielä kolme vuosikymmentä.
Alue: Aihe vapaa
En elä miehen armoilla, vaan olemme jakaneet työt näin. Mies käy siinä työssä mistä saa oikeaa palkkaa ja minä siinä mistä sitä ei saa (eli olen lasten kanssa kotona), rahat kuuluu molemmille.