G: Aamupalasi tänään?
Mihin aikaan heräsit? Mitä söit? Heti vai hetken päästä? Oliko tyypillinen aamupalasi?
Kommentit (24)
Heräsin 8.04, aamiaiseksi söin äsken eli n. 10.30 ISON lautasellisen kaurapuuroa. Lisukkeena lusikallinen margariinia ja reilusti makeutusjauhetta sekä tuopillinen light-colaa kun tuli niin kuuma. =)
Hyvää oli ja on lähes jokaisen aamun aloitusherkkuni. Vähän kaloreita (kun vertaa esim. voileipiin) ja ravitsee kauan.
kuumaa hunajavettä. Aika tyypillinen aamiainen meille.
Aamupalan söin tunnin päästä heräämisestä. Söin sellasen Becel ProActiv -jugurttijuoman sekä kaksi ruisleivän palasta, joissa päällä kevytjuustoa ja tuoretta kurkkua. Juomaksi Fun Light Vadelmaa...
Appelsiinituoremehua 2 - 3 dl
Teetä
Ruispaloja levitteellä ja juustolla 2 kpl
6 hapankorppua + levitettä ja juustoa
viili + mansikoita
6 kpl runebergintorttuja
hänelle tein puuroa ja maitoo ja itse söin pari leipää ja coca-colaa :)
Tuo olis tosin sopinu meikäläisenkin makuun! =D
t. Se kaurapuuron mussuttaja
Vauvan syödessä puuroa, minä join teetä.
Vasta klo 11 söin muroja, maitoa ja join vettä.
Aika tyypillinen, mutta vähän outo ajoitus tällä krt.
pienempi nukkui vähän kauemmin kun on kipeä. söin aamupalaksi kaksi itse tehtyä sämpylää lämmitettynä mikrossa juustoa päällä ja join lasin mehua. ei oo tavallinen aamiainen, yleensä syön pari voileipää päällä juustoa, salaattia ja kurkkua/paprikaa sekä jugurttia/viiliä/puuroa, mutta nyt kipeenä ei maistunu oikeen mikään. niin ja siinä 8.30 söin...
melko tyypillinen aamupala. Puuroa joskus, mutta mun vatsa ei täyty siitä kun hetkeks.
Yleisesti tunti menee heräämisestä aamupalaan ja aamupalan nautin joko aamuohjelman tai tietsikan parissa.
Aamiainen tänään:
-2 palaa ruisleipää maksamakkaralla ja juustolla
-vähän banaanijogurttia
-iso lasillinen appelsiinitäysmehua
-muki teetä maidolla ja sokerilla
-vähän maitoa ja vähän vettä
Taisi olla aika tyypillinen aamupala mulle...
puoliskon ruissydäntä kinkulla ja juustolla, yhden pullan kahvin kanssa, lapset söi myös voileipää maidon ja jugurtin kera paitsi kuopus joi vain cokista kun on sairaana :((
ei ollut normaali aamupala
Heräsin yhdeksältä ja rupesin heti puuron keittoon
Klo 9.30 2kuppia kahvia maidolla
Klo 10 kevytviili ja ruisleipä juustolla, 2 lasia vettä
Kohta syön omenan!
Makeutusainein ja kofeeinilla kyllästetty keinotekoinen litku ei todellakaan ole.
Join 2 isoa kuppia kahvia, jogurtin ja yhden moniviljasämpylän. Päällä kevytjuustoa ja kurkkua.
En ole koskaan juonut kahvia joten kofeiinin saantini ei liene suuria määriä.
Heräsin kahdeksalta. Join kahvin n. 8.30 aikoihin ja söin näkkärit joskus yhdeksän aikoihin. Ihan tavallista. Viikonloppuisin kyllä yleensä satsataan aamupalaan vähän enemmän, mutta ei nyt tänään ollut oikein mitään.
Kymmenen maissa söin kolme keitettyä kananmunaa ja kolme viipaletta pekonia. Ja kolme kuppia kahvia. Tää on mun viikonlopun herkkuaamiainen, viikolla tulee syötyä joko pelkkiä munia tai turkkilaista jogurttia ennen töihin lähtöä.
Näillä eväillä jaksankin pitkälle iltaan:).
loput turkin pippurit, sekä teetä ja näkkäriä. Aika tyypillinen on juu, paitsi noi namit.