Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: mikä on teidän mielestänne riittävän " arvokas" lahja noin 2 - 3-vuotiaalle lapselle?
Kommentit (5)
Kyllä olisin ihmetellyt jos hopeita olisi ollut 3 vuotiaan joulupaketissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta kyllä ihmetytti ko mummo jolla on rahaa antoi rahana 10 euroa / lapsi. ja kaukaisempi sukulainen 50 euroa...
6 kp jälkiruokalusikoita, 6 kpl haarukoita ja 6 kpl veitsiä. En ihmetellyt lainkaan, päinvastoin olin hyvin onnellinen, onpahan ns. " ikuinen muisto mummilta" ! Leluja ja " roinaa" tuli muutenkin ihan riittävästi.
Alue: Aihe vapaa
Kaikista rakkain eli siis meillä " arvokkain" oli kuitenkin parin euron pikkuauto.