Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LÄHIÖNIMET KEHIIN!

Vierailija
23.02.2007 |

Oon aika uus av-palstailija, löytyykö vanhaa ketjua aiheesta vai aloitetaanko uusi ?



Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sitten Joni, Nico, Jere ja tällaiset myös " lähiönimiä" vai onko ne aina ulkomaalaisjohdannaisia yhdistettynä supisuomalaiseen sukunimeen tyyliin Christina Jääskeläinen :)



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan