Lue keskustelun säännöt.
Asioita, jotka ovat mielestäsi luonnottomia?
01.03.2007 |
Mun mielestä lesbous, homous ja lapsettomuushoidot
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänMun mielestä lesbous, homous ja lapsettomuushoidot
Toisaalta, yksi evoluution keino lajin menestykseenhän se tämä ihmiskulttuurikin on (lääketieteineen, lapsettomuushoitoineen, koululaitoksineen, maanviljelyksineen, metsänhakkuineen, vedenpuhdistamoineen ja internetteineen), joten tiedä nyt sitten. Ihmisten elämä on ollut aika " luonnotonta" ainakin nyt kaupunkikulttuureitten synnyttyä minun mielestäni kokonaisuudessaan.