Lue keskustelun säännöt.
Onko Ivalon Citymarket auki jouluaattona?
Kommentit (8)
Mee jo pois. Tässä on pian joulunpyhät aikaa keksiä uusia hulvattoman hauskoja juttuja, joten pidättelepä nyt siihen asti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:46"]Mee jo pois. Tässä on pian joulunpyhät aikaa keksiä uusia hulvattoman hauskoja juttuja, joten pidättelepä nyt siihen asti.
[/quote]
Eikös tuo kommentti kerro lähinnä siitä, että olet pyörinyt av:lla 24/7. Ei näitä joka päivä ole tullut.
NIIN VEIKÖ SAATANAN LUTKA VAI OOTKO LIIAN KIIREINEN KUN NUSSIT KAHTA MUNAA YHTÄ AIKAA
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ivalon kesoililla on kuulemma ämpärit eurolla kappale...
Älä enää. Tämä on jo Wanha.