Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Saako facebook-tykkäystään poistettua ikinä?
07.10.2013 |
Vai onko se aina näkyvissä, kun on kerran klikannut tykkää-painiketta?
(ja en ole itse facebookissa, siksi kysyn tyhmiä)
Kommentit (2)
Saa pistettua ainakin näkyvistä klikkaamalla "en tykkääkään".
Joa sen sijaan on tykännyt jostakin bändistä, sivustosta tms., sen voi poistaa muista asetuksista. Uskoisin, että kaikki tapahtumat kuitenkin tallentuvat jonnekin tiedostoihin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Saa poistettua.