Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilinen Hakekaaa kätilö! Siinähän puhuttiin Suomea!

Vierailija
13.04.2013 |

Huomasiko, kuuliko muut?

:)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytteliä oli Mikko Vartiainen joka asuu Lontoossa... Siis suomalainen hieno ihastuttava näytteliä monessa jutussa mukana Lontoossa.

Vierailija
2/18 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö, Tää on kuule vuoden vanha ketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin. En tiennyt että suomalainen näyttelijä mukana..

Vierailija
4/18 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 17:57"]

Huomasin. En tiennyt että suomalainen näyttelijä mukana..

[/quote]

 

komppi

 

On pitkästä aikaa hyvä sarja

Vierailija
5/18 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sarja! Hyvä korvike kun Downtown Abbey tauolla.

Vierailija
6/18 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä katsonut sitä, on nauhalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut. Missä kohtaa? Siellä laivallahan miehistö puhui ruotsia. Oliko siellä joku suomalainen joukossa?

Vierailija
8/18 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla yks tyyppi puhui suomea, useassakin kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, laivalla puhuivat. Se mies joka laittoi sille laivalla synnyttävälle korun kaulaan, kun siirtyi toiseen hyttiin. Sanoi, "pidä itsestäs huolta ja koita olla rohkee".

ap

Vierailija
10/18 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minusta siinäkin, kun kätilöt kiipesivät laivalle, niin joku hoki taustalla "varovasti, varovasti". Sinällään ihan hauskaa, että ohjelmassa on kiinnitetty huomiota tuollaiseen pieneen yksityiskohtaan. Onhan se ihan uskottavaa, että ruotsalaisella laivalla on tuolloin ollut suomalaistakin miehistöä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyl paras sarja aikoihin! Ehkä vähän NHS:ää ylistävä mutta silti ihana sarja :).

Vierailija
12/18 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli, kohta jossa kätilöt kiipesi laivaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen näyttelijä Mikko Vartiainen oli mukana tuossa jaksossa. :)

http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutiset/suomalaisnayttelija-mukana-bbcn-suosituimmassa-draamasarjassa

Vierailija
14/18 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Suomessa jo toinen kausi? Olen katsonut sarjan ekan tuotantokauden Netflixistä enkä muista tuollaista kohtaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä huomannut. Ruotsia sen sijaan kuuntelin tarkasti ja se kapteeni ei kyllä ollut ruotsinkielinen, sen verran huonosti lausui. Täytyypä katsoa uudelleen Areenasta noi kohdat!

Vierailija
16/18 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jakso tule muutenkin tänään uusintana?

Vierailija
17/18 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen yksi elokuva jossa "puhuttiin suomea", tyypin nimi oli Åke ja se "suomi" oli käsittämätöntä siansaksaa. :D

Vierailija
18/18 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo puhuttiin suomea, monessakin kohdassa.