Tässä paras aloitus: saatte jankata ja riidellä mielin määrin.
Aloitanpa itse : olen kaunis ja viisas.
Ja nyt ei kun jankkaamaan...
Kommentit (14)
Tuskin ainakaan viisas. Se on naisille äärimmäisen harvinaista.
Kuitenkin joku tulee tätäkin ketjua pilaamaan olemalla ah niin asiallinen, pentele.
Onpa aluntuva aloitus, "saatTE jankata...". Ihan kuin et itse olisi täällä se pahin jästipää.
En varmasti ole jästipää, enkä jankkaa.
Mä oon ihan kaikkein asioiden asiantuntija, hiljaa itse.
Ettehän te osaa edes jankata, tämäkin sissahti näin lyhyeen. Ihan epäpäteviä jankkaajia koko sakki (minua lukuunottamatta).
No herra on hyvä ja näyttää meille maanmatosille mallia kun on niin hyvä ja taitava.
Muka.
Suomessa ei saa kehua itseään, se on tabu. Ja kaikki on kateellisia. Mullakin on ollut tosi vaikeeta kauneuteni ja viisauteni takia. Tsemppiä meille, ap!
Minäpä olen oikeasti kaunis ja huomattavasti nuoremman näköinen kuin olen.
minäminäminä! Senkin narsissit. Nih!
Joo, ihan varmaan olette juu! Tosiasiassa tämänkin aloituksen tehnyt on satavarmasti 100 kiloinen siiderivalas Porvoosta! Hanki stana elämä äläkä täällä roiku!! Miksi helvetti te ihmiset jaksatte kommentoida kaikkea älyvapaata? Eikö teillä ole elämää??
Suomalaiset eivät ole kauniita tai viisaita. Av-mammat varsinkaan.