Rv 40+6 eikä vauvaa kuulu :(
On liikkunut, mutta tosi vähän viime päivinä. Neuvolassa syke oli aika matala, mutta en toisaalta ollut syönyt vielä aamupalaa. Supistukset lakkasivat pari päivää sitten. Perkele!! Näin kävi viime raskaudessakin...tosin lapsivedet menivät rv 40+5 ja sitten ei tapahtunut mitään, joten leikkasivat. Taasko on sama edessä? Mikä tämmöistä aiheuttaa, onko joku sukujuttu, kun äidilläni oli sama ongelma minua synnyttäessä? Raskaus sujuu aina hyvin ja kaikki on erinomaisesti ultrassa, mutta synnytyksestä ei tule mitään koska se ei lähde käyntiin edes käynnistämällä kahdesti.
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 11:31"]
On liikkunut, mutta tosi vähän viime päivinä. Neuvolassa syke oli aika matala, mutta en toisaalta ollut syönyt vielä aamupalaa. Supistukset lakkasivat pari päivää sitten. Perkele!! Näin kävi viime raskaudessakin...tosin lapsivedet menivät rv 40+5 ja sitten ei tapahtunut mitään, joten leikkasivat. Taasko on sama edessä? Mikä tämmöistä aiheuttaa, onko joku sukujuttu, kun äidilläni oli sama ongelma minua synnyttäessä? Raskaus sujuu aina hyvin ja kaikki on erinomaisesti ultrassa, mutta synnytyksestä ei tule mitään koska se ei lähde käyntiin edes käynnistämällä kahdesti.
[/quote]
Mulla kolme raskautta ja kaikki leikattu sitten lopulta. Ei vaan synnytys lähde käyntiin, eikä tosiaan käynnistämälläkään saada aikaan kuin lapsivesien meno. Kohdunsuu aukeaa max. 3-4cm ja siinä se sitten on. Kaksi yritettiin käynnistämällä saada maailmaan, eka rv 42+1 ja toinen rv 39+0. Kolmas sitten olikin suunniteltu sektio kahden aiemman kokemuksen jälkeen rv 39+0. Mulla koskaan ollut mitään ennakoivia supistuksia eikä mitään. Raskauksissa ei mitään ongelmia. Oikein hyvin sujuivat ja voin mainiosti kaikkien raskauksien aikaan.
Toisaalta helpottavaa kuulla, että jollain muullakin on tämmöistä. Olen aina pitänyt itseäni jonkinlaisena luonnon oikkuna, ja kai se osittain jotain semmoista onkin :)
Kolmannen syntymän jälkeen lääkäri jotain tästä asiasta selitti, mutta ei se jäänyt mun päähän, mitä sitä nyt saa päässään pysymään juuri lapsen saaneena ;) Jotain siitä hormooniasiasta se puhui, mutten muista sen enempää. Kysäsepäs sinä ja kirjota vaikka ylös :) Kai meitä muitakin on tämmöisiä luonnonoikkuja :)
Mullakaan ei lähtenyt käyntiin 40+3. Lapsi oli iso, joten ei voitu loputtomiin odottaa. Käynnistettiin 3 päivää rajuillakin lääkeannoksilla. Sitten ballongilla ja kalvotkin puhkaistiin. Mitään ei tapahtunut, siis yhtikäs mitään. Lopulta oli pakko leikata. Ja nyt pelottaa, että tässäkin raskaudessa sama edessä. Toiveena oli iso perhe, mutta jos taas leikataan niin eihän kroppa välttämättä kestä enää :(