Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juon liikaa...elämä on p*skaa...

Vierailija
06.04.2013 |

Olen juuri eronnut ja kaikki tuntuu niin kamalalta...en kestä selvinpäin. Alkoholi helpottaa ainakin hetkeksi ja turruttaa kaikki sietämättömät tunteet ja kivun jotka hajottaa mun sydämen. Ilman sitä en vaan pärjää. Mutta kohta kai mulla on isompi ongelma, alkoholiriippuvuus. Mitä voin tehdä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on viisas mies ja hän sanoi, ei asiat koskaan niin huonosti ole, etteikö niitä saisi juomalla vielä huonommaksi.

Vierailija
2/10 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaa se jollain toisella, esim. raivohullu urheileminen oli itselleni hyvä ratkaisu purkaa patoutunutta pahaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suruun juominen on surkeita

Vierailija
4/10 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:00"]

Suruun juominen on surkeita

[/quote]

Minkäs syyn takia sinä olet nyt humalassa? Ilon?

Vierailija
5/10 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä annoin itselleni luvan jouda noin vuoden ja sitten lopetin. Menen nöyränä AAhan ja kävin siellä vuoden päivittäin. Nyt ollut raittiina yli 10 vuotta. Tosin silloin tällöin turvaudun unilääkkeisiin kun vitutus käy siedettömäksi.

Tsemppiä!

Vierailija
6/10 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:00"]

Suruun juominen on surkeita

[/quote]

Minkäs syyn takia sinä olet nyt humalassa? Ilon?

[/quote]

joo kännissä oon, kun yksi n puuttui sanasta

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös surua, pistää itkemään mutta helpottaa.

Vierailija
8/10 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suruun juominen on kaunista.

T: 11cm mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen jonkin aikaa törpöttely on normaalia. Siinä mielessä, että se on tavallista. Eikä se tarkoita automaattisesti alkoholismia. Mutta jos olet taipuvainen ylikiltteyteen ja itsekriittisyyteen, saatat ahdistua tosi vähästäkin ("tuleeko minusta nyt alkoholisti?). Ainoa järkevä kriteeri sen mittaamiseen, käytätkö liikaa, on konkreettisten määrien arvioiminen, ei esim. se, ahdistutko itse juomisesta tms.

Siis: kuinka paljon sitä menee, ja kuinka kauan sitä on kestänyt? Jos on pikkuisen mennyt suurkulutuksen puolelle jonkin aikaa eron jälkeen, se ei ole ongelma. Ilmeisesti olet nyt tullut siihen pisteeseen, että olet "juonut tarpeeksi" ja alkaa olla aika keksiä jotain muuta. Miten olisi uusi harrastus ja uusien ihmisten tapaaminen.

Älä tee itsellesi ongelmaa asiasta, joka ei sitä välttämättä ole. Siitä ei seuraa kuin lisää murheita.

Vierailija
10/10 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta, alkoholi aiheuttaa masennusta ja saa näkemään kaiken huonompana kuin asiat oikeasti on.

Pään selviäminen täysin voi kestää viikkoja tai kuukausia, riippuen siitä kuinka kauan olet juonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän