Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoh!

Vierailija
17.04.2013 |

Mua ahdistaa mun työpaikan tiedonhallinan sekaisuus. Kansioissa on alikansioita, joissa on alikansioita, joissa on yksi tiedosto kussakin. Hirveä aika menee asioiden etsimiseen. Vanhaa tietoa on liikaa muttei mitään saa kuitenkaan hävittää. Ahdistaa, kun pitäis saada joku järjestys näihin tulevan tietojärjestelmä uudistuksen vuoksi. Olen ollut alle vuoden töissä tässä firmassa ja tää todellisuus vaan jatkaa romahtamistaan mun harteille. Olen ainut noin 30v työntekijä täällä ja siten olen saanut tietotekniikka vastaavan hommat itselleni. IT-osasto on toki erikseen mutta kaikki vanhemmat työntekijät on suunnilleen kadottaneet kykynsä kopioida ja liittää, kun mä olen ilmestynyt paikalle. Ne nostaa kädet pystyyn ja juoksee mun luo tietokone-asioissa eikä ne viitsi edes vaivautua ajattelemaan. Esimerkiksi laskentataulukossa tuli joku error, niin ne ei voineet sitä kaavaansa tarkastaa vaan ne juoksi mun luo ja hädässä esitti ettei se taulukko toimi. Totuus oli, että taulukkoon syötetyssä luvussa oli kaksi pilkkua. Huoh!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla